Felsökning i Saal Photo Portal

Felsökning i Saal Photo Portal

Ibland kan du uppleva problem med Photo Portal eller få ett felmeddelande. I sådana fall har vi skapat en steg-för-steg-felsökningsguide som hjälper dig att försöka lösa problemet. Dessa instruktioner hjälper dig att identifiera möjliga problem och hitta lämpliga lösningar.

E-postmeddelandet för galleriregistrering skickades inte

Kontrollera din e-posthistorik för att se om e-postmeddelandet skickades korrekt. Det är här du kan se alla e-postmeddelanden som har skickats till dina kunder med hjälp av ett e-postarbetsflöde.
Om e-postmeddelandet finns med i e-posthistoriken ska du kontrollera följande punkter med din slutkund:

  • Skräppostfilter: E-postmeddelanden kan blockeras eller markeras som skräppost av filter på avsändarens eller mottagarens e-postservrar. Det bör kontrolleras om e-postmeddelandet har hamnat i skräppostfiltret.
  • E-postmeddelanden som inte kan levereras: E-postmeddelanden kan returneras om mottagarens adress är felaktig, deras brevlåda är full eller deras e-postserver inte accepterar meddelanden. Kontrollera att e-postadressen är korrekt.

Om e-postmeddelandet visas i historiken och du har kontrollerat ovanstående punkter, men e-postmeddelandet inte har tagits emot, kontakta kundtjänst.

Har du fortfarande problem?

Om du fortfarande stöter på problem finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta vårt kundtjänstteam och lämna följande information:

  • Beskriv de steg du tog innan felmeddelandet dök upp. Detta hjälper oss att förstå sammanhanget för problemet.
  • Skicka oss en skärmdump av det problem du upplever.

Genom att tillhandahålla denna information till vårt kundtjänstteam med hjälp av formuläret kommer vi att kunna undersöka problemet bättre och ge dig nödvändig hjälp.

 

Din språkinställning stämmer inte överens med språket på denna webbplats. Vänligen välj:

Din språkinställning stämmer inte överens med språket på denna webbplats. Vänligen välj: