Orderhantering: Godkännanden, Avräkningar och andra kostnadsfria funktioner

Orderhantering

Strömlinjeformad spårning och kontroll av order

Hantering av order

Hantering av order

Få omfattande insikter med en översikt över alla ordrar, inklusive viktiga detaljer som orderdatum, nummer, kundinformation, totalbelopp och vinster. Med den här funktionen kan du spåra och hantera varje transaktion effektivt och få en tydlig ögonblicksbild av din försäljningsaktivitet, så att du håller dig informerad om status och detaljer om kundernas inköp.

Manuellt godkännande (tillval)

Manuellt godkännande (tillval)

Granska och godkänn varje order innan den går till produktion. Denna manuella godkännandeprocess ger dig befogenhet att se till att varje order uppfyller dina standarder, erbjuder en slutlig kvalitetskontroll, garanterar kundnöjdhet och upprätthåller högkvalitativ produktion.

Avräkningslista

Avräkningslista

Navigera enkelt i din ekonomi med hjälp av avräkningslistan, som ger en månatlig samlad översikt över dina intäkter. Varje avräkning visar detaljerad information om beställningar som gjorts via dina gallerier, inklusive den vinst som uppnåtts. Utbetalningarna görs den 15:e i följande månad.

Byt ut bilder (valfritt)

Byt ut bilder (valfritt)

Optimera ditt arbetsflöde genom att först ladda upp oredigerade och/eller lågupplösta bilder som en förhandsvisning. När du får en beställning kommer du att bli ombedd att byta ut bilderna innan du lägger beställningen. Detta gör att du antingen kan spara lagringsutrymme eller bara redigera de bilder som beställs av din kund. På så sätt kan du erbjuda produkter av utmärkt kvalitet.

CSV-export

CSV-export

Exportera enkelt dina order och kontaktlistor till CSV-format, vilket möjliggör sömlös integration med andra system eller detaljerad analys med hjälp av kalkylprogram. Denna funktion förbättrar din förmåga att organisera, analysera och använda dina data utanför plattformen, vilket ger flexibilitet i hur du hanterar och tolkar din affärsinformation.

Direktleverans eller upphämtning i butik

Direktleverans eller upphämtning i butik

Välj det leveransalternativ som passar bäst för ditt företag, oavsett om det är direktleverans till kundens adress eller upphämtning i din studio. Med denna flexibilitet kan du ge beställningarna en personlig touch, eventuellt packa om dem för en varumärkesupplevelse eller helt enkelt effektivisera distributionsprocessen för att uppfylla dina verksamhetsbehov.

Fördröjd överlämning till produktion

Fördröjd överlämning till produktion

Med funktionen Delayed Handover kan du ställa in en anpassad fördröjning för order innan de skickas till produktion. Detta ger dig extra tid att göra ändringar utan att behöva förlita dig på manuella godkännanden. Konfigurera fördröjningen enkelt på Försäljnings- och faktureringsinställningar, och när tiden har gått ut kommer ordern att behandlas och överlämnas till produktionen.

Anpassad till ditt arbetsflöde

Oavsett vilka behov ditt galleri, projekt eller arbetsflöde har, har vi lösningarna för att täcka dem alla.

Rabatt för professionella

På 35 % får du rabatt på fotoprodukter som tillverkas av vårt labb och säljs direkt till dina kunder.

Allt-i-ett-plattform

Vi täcker betalningshantering, fakturering, e-postflöden, produktion, leverans och kundservice.

100 % av vinsten från fotoprodukter

Behåll 100 % av vinsten från försäljningen av dina fotoprodukter, utan några provisionsavgifter.

Omfattande produktutbud

Öka dina intäkter med Saal Digitals omfattande sortiment av fotoprodukter.

Låt oss börja din resa

Låt oss börja din resa

Utforska Saal Photo Portal: skapa gallerier, projekt och sälj bilder enkelt. Registrera dig gratis för att utforska på egen hand eller boka en demo för en guidad genomgång som är skräddarsydd för ditt arbetsflöde. Börja bygga ditt digitala skyltfönster nu!

Din språkinställning stämmer inte överens med språket på denna webbplats. Vänligen välj:

Din språkinställning stämmer inte överens med språket på denna webbplats. Vänligen välj: